
A1 | That's Why Hollywood Loves Me | B1 | Baby Come Back |
A2 | Get Some Bad Tonight | B2 | Caught in the Middle |
A3 | Thanks for Loving Me | B3 | Money, Money, Money |
おもしろ黒人のディスコです。かなり粘っこい。
プロデューサーはカート・ベッチャー。こういうジャンルもやるんですね。実際に現場を仕切ったのは、ジョー・シャーメイと彼の仲間たちのようです。
各面3曲ということもあり、1曲1曲が長い。そしてたいがいは、バスドラムがドス、ドス、ドス、ドス…と腹に来る、お約束のディスコ・ビートであります。
なおB1はあのベイビー・カム・バックではありません。エディ・グラントの作。
プロデューサーはカート・ベッチャー。こういうジャンルもやるんですね。実際に現場を仕切ったのは、ジョー・シャーメイと彼の仲間たちのようです。
各面3曲ということもあり、1曲1曲が長い。そしてたいがいは、バスドラムがドス、ドス、ドス、ドス…と腹に来る、お約束のディスコ・ビートであります。
なおB1はあのベイビー・カム・バックではありません。エディ・グラントの作。
★★★ | 採点表を見る |
Produced by Curt Becher for Bruce Johnston Productions
Engineer: Joel W. Moss
Remixed by Curt Becher and Joel W. Moss
Musicians
Mike Meros: All Keyboards
Joe Chemay: Bass
Mike Baird: Drums
Brent Nelson: Drums
Paulinho Da Costa: Percussion
George Doering: Guitar
Joel Peskin: Sax Solos
Curt Becher, Joe Chemay, Muffy Hendrix, Brent Nelson & Donna Fein: Background Vocals
Arrangers: Curt Becher & Joe Chemay (Rhythm), Mike Meros (Keyboards), Joe Chemay (Horns & Strings), Joe Romano (Strings), Curt Becher & Joe Chemay (Background Vocals)
Synthesizer Programming: Rick Johnston
Recorded at Sounds Good Recording, West Los Angeles, During the Spring and Summer of 1979
Additional Engineering: Bill Fletcher
Assistant Engineer: Tony Autore
Photography and Design: Norman Seeff
Mastered by Brian Gardner at Allen Zentz Recording
Engineer: Joel W. Moss
Remixed by Curt Becher and Joel W. Moss
Musicians
Mike Meros: All Keyboards
Joe Chemay: Bass
Mike Baird: Drums
Brent Nelson: Drums
Paulinho Da Costa: Percussion
George Doering: Guitar
Joel Peskin: Sax Solos
Curt Becher, Joe Chemay, Muffy Hendrix, Brent Nelson & Donna Fein: Background Vocals
Arrangers: Curt Becher & Joe Chemay (Rhythm), Mike Meros (Keyboards), Joe Chemay (Horns & Strings), Joe Romano (Strings), Curt Becher & Joe Chemay (Background Vocals)
Synthesizer Programming: Rick Johnston
Recorded at Sounds Good Recording, West Los Angeles, During the Spring and Summer of 1979
Additional Engineering: Bill Fletcher
Assistant Engineer: Tony Autore
Photography and Design: Norman Seeff
Mastered by Brian Gardner at Allen Zentz Recording
0 件のコメント:
コメントを投稿